Poradna TOPCOM



Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

V případě zájmu mě kontaktujte na [email protected]

15. listopadu 2018

Taky jsem to řešil a vyřešil...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Recenze

16. října 2018

Dobrý den, nemohu najít žádné recenze případně podrobnější informace o tomto produktu, včem je třeba lepší tento model oproti nižším číslům? Je výrobce spolehlivý?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Na jaké baterie funguje

26. července 2018

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Vypnutí obrazu

1. června 2018

Dobrý den, lze mít vypnutý obraz (kvůli úspoře baterie) a poslouchat pouze zvuky?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Má, prosím, radio Audiosonic RD-1556 fonkci SLEEP?

15. ledna 2018

je to pro mne důležité, čekám na rychlou odepověď. díky


Anonymní uživatel

Nabíječka rodičovské jednotky

18. prosince 2017

Dobrý den, potřebovala bych novou nabíječku na rodičovskou jednotku, ale bohužel nevím jakou přesně. Zkoušela jsem 2 universální nabíječky, ale nepasovaly konektory. Děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Mato stereo reproduktor

5. prosince 2017


Anonymní uživatel

Proč nejde mikrofon?

1. srpna 2017

Mám mikrofon Connect IT CI-481 REC s redukcí na Jack 6,3mm, ale v reproduktoru nefunguje. Musím mít snad nějaký speciální mikrofon?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Kam se leje voda na ohřívání?

4. května 2017

Nevím,zda do kelímku,nebo přímo do ohřívače?Za jak dlouho se ohřeje lahvička?děkuji


Anonymní uživatel

Návod AudioSonic CL-1492

6. dubna 2017

Neumím nastavit buzení některou z předvolených radiostanic (hudbou) . Budík pouze vždy pípá!! Nevíte prosím odkaz ne kompletní manuál? Přiložený návod je pouze povrchní. Děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Dobry den je mozne koupit nahradni prijmaci jednot...

23. února 2017

Stara byla bohuzel utopena.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Ztráta signálu

11. prosince 2016

Asi po měsíci používání se nenávratně ztratil signál. Bohužel jsme nedohledali účtenku, takže má otázka zní, je možno jí nechat opravit, popř. kde? Je ještě v záruce.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zobrazuji 21 - 40 ze 236 otázek 1 [ 2 ] 3 4 5 12...